Er komt een gloednieuw, mooier en beter websitepakket dan ooit aan. Zet jezelf op de wachtlijst voor een mooie pilot-korting!

websitescan

Laten we zorgen dat je weer kunt opscheppen over je website

Let me guess:

Bespaar jezelf die stress en geef het uit handen

Durf je het onderhoud zelf niet aan, laat mij het dan voor je doen. Voor een vast bedrag per maand regel ik die updates voor je én zorg ik ervoor dat er backups teruggezet kunnen worden als er toch iets mis gaat. 

Je site wordt daarnaast 24/7 in de gaten gehouden of hij nog wel live is, krijgt een basis snelheidsoptimalisatie (dat vindt Google ook fijn, goed voor je SEO!) en je database (revisies enzo, die uiteindelijk ook voor een zware, trage site zorgen) wordt regelmatig opgeschoond.

Het abonnement:

29,-

per maand

Genoemde prijzen zijn ex btw.

Belangrijk om te weten:

Veelgestelde vragen:

WordPress sites moeten regelmatig onderhouden worden qua updates van je thema’, plugins en WordPress zelf. Doe je dat niet, dan vergroot de kans op een lek en kan je website gehackt worden. Dat is wel het laatste wat je wil!

 

Je kunt het prima zelf doen en als je weet wat je doet, gaat het vaak gewoon probleemloos.

Maar het gebeurt regelmatig dat plugins ineens niet meer werken na een update, je site er anders uit ziet of je site helemaal niet meer laadt door een error. En dan is het fijn om iemand te hebben om op terug te kunnen vallen. Die het probleem kan opsporen en oplossen. Die backups kan laten maken en herstellen. Die je site beveiligt en monitort.

Bij het standaard abonnement niet🙂 Als het maar een WordPress site is en hij degelijk in elkaar zit en niet super complex is. Dat check ik bij de eerste keer inloggen en als je site geen match blijkt te zijn, stort ik uiteraard je geld terug.

Het pro abonnement is alleen mogelijk voor websites afgenomen bij Digitale Pootjes.

Bij het standaard abonnement probeer ik het probleem in enkele minuten op te lossen. Als dat niet lukt, zet ik een backup terug en overleg ik over de vervolgstappen en eventuele bijkomende kosten voor het oplossen.

Als jij (of mijn software) mij een seintje geeft dat er iets mis is met je site, reageer ik natuurlijk zo snel mogelijk op werkdagen.

Als het écht urgent is en ik ben in de buurt van mijn laptop, help ik ook ‘s avonds en in het weekend waar mogelijk.

Als je het Pro abonnement neemt en je website met Divi of Elementor gemaakt is, kun je je 30 minuten supporttijd inderdaad ook gebruiken om mij aanpassingen aan je site te laten doen. Anders helaas niet!

1x per week, maar als er nieuws komt over een lek in een plugin (dat gebeurt nog wel eens), draai ik de updates z.s.m.

 

Dan log ik in op je WordPress site en koppel ik hem aan mijn systeem. Ik werk een eventuele achterstand updates meteen weg en voer een basis snelheidsoptimalisatie uit en beveilig je site met een plugin.

Ik log ook in op je hostingprovider om backups in te stellen als dat niet al standaard geregeld is.

Hee, ik ben Simone en ik maak het website-gedoe graag makkelijk voor je

Ik maak al sinds mijn 13e websites en raak al een tijdje niet meer in paniek als een website een error geeft. Waar bij jou het angstzweet uitbreekt, weet ik bijna blind waar ik moet klikken om de boel weer werkend te krijgen.

Ik betrap me er ook regelmatig op dat ik denk “Joh, denk niet zo moeilijk, klik gewoon daar en daar, kijk even wat er gebeurt, en anders draai je het toch weer terug?”. Maar je moet mij ook niet vragen om de motorkap van mijn auto open te doen en gewoon even wat te rommelen, als mijn motor het niet meer zou doen.

We hebben allemaal zo’n blinde vlek (= iets wat jij zelf de normaalste zaak van de wereld vindt, maar voor anderen een bijzondere skill is), en websites bouwen, updaten, en aanpassen totdat ik het zo krijg als ik wil, is die van mij.

Krijg jij dus nog wel klotsende oksels van die update knop in WordPress? Laat mij die dan voortaan indrukken. En fluitend een backup terugzetten of die error fixen, als dat toch ‘n keertje nodig is.

Twijfel je ergens over? Of wil je eerst wat vragen?